M
Margarida
2 adultos
09/06/2026
La gastronomia i que pots anar al teu aire sense haver de fer sopars amb el capità ni res similar. Molta llibertat a bord.
La zona de piscines queda petita sobretot quan és el dia de navegació que tothom està a bord. També falta una mica de neteja a les zones exteriors. El preu de les begudes excessivament cares.

















![[agent-image-title] [agent-image-alt]](http://cdn.logitravel.com/wsimgresize/resize/crop/192/192/cdn.logitravel.com/comun/images/shim.gif?jpegQuality=97)
![[agent-image-title] [agent-image-alt]](http://cdn.logitravel.com/wsimgresize/resize/crop/100/100/cdn.logitravel.com/comun/images/shim.gif?jpegQuality=97)